• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71774
+
-

گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب معطل اعتبار

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه مهم‌ترین مشکل گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب را تامین اعتبار آن دانست و گفت: اگر اعتبار باشد، این پروژه کمتر از یک سال انجام خواهد شد. به گزارش ایسنا «سیروس شهبازی» اظهار کرد: پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب منتظر تامین اعتبار است و هنوز بودجه‌ای برای آغاز آن نداریم. 

وی با بیان این‌که مطالعات اولیه و اعتبارسنجی گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب انجام شده، اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن را 250 میلیارد ریال برآورد کرد. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: بر اساس قانون شرکت‌های خدمت‌رسان از جمله شرکت گاز موظف به کشیدن خطوط تا در ورودی شهرک‌ها هستند، اما باید اعتبار گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور در بودجه سنواتی برای شرکت ملی گاز لحاظ شود و سپس این بودجه برای اجرای پروژه در اختیار شرکت گاز استان قرار بگیرد. 

به گفته شهبازی، هنوز این کار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور انجام نشده است. وی اظهار کرد: مکاتبات زیادی از سوی مسئولان ارشد استان نیز برای تامین اعتبار این طرح انجام شده، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است. اگر مشکلات پیش روی تامین اعتبار این پروژه حل شود، ظرف 6 ماه تا یک سال گازرسانی به منطقه ویژه انجام خواهد شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید