• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71707
+
-

راه‌اندازی پارک آبی در رشت

 شهردار رشت اظهار کرد: سرمایه‌گذار با جدیت پیگیر اجرای این پروژه باشد. شهرداری رشت نیز از هیچ کوششی برای کمک به اجرای آن دریغ نخواهد کرد. به گزارش ایرنا «ناصر حاج محمدی» در دیدار با سرمایه‌گذار پروژه مجموعه بزرگ پارک آبی گیل‌لند که یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری رشت است، با بحث و تبادل نظر در زمینه اجرای این پروژه، خواستار سرعت عمل و دقت نظر در روند اجرا شد. وی گفت: اجرای پروژه پارک آبی می‌تواند در جهت تحقق اهداف ما در راستای رونق گردشگری و بهبود اقتصاد شهر مفید و موثر باشد. سرمایه‌گذار پروژه از شهردار رشت برای جدیت و پیگیری موثر آن و تسهیل فرایندهای مرتبط با سرمایه‌گذاری در شهر قدردانی کرد.

شهردار در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت گاز گیلان هم بر لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم نوار حفاری خیابان‌ها و معابر برای کاهش حوادث و تصادفات شهری تاکید کرد.  حاج محمدی گفت: شهرداری خواهان دریافت منافع از خدمات شرکت گاز نبوده و نیست اما به دلیل هزینه‌های فراوانی که ترمیم حفاری‌های مختلف برای شهرداری در بردارد، باید در زمینه ترمیم نوار حفاری با شرکت گاز استان یا هر دستگاه حفار دیگر به توافق برسیم.

وی اظهار کرد: طبق قوانین و مقررات موجود دستگاه‌های حفاری‌کننده موظف به ترمیم ناحیه و نوار حفاری ایجاد شده، هستند. شهردار اضافه کرد: بیشتر حادثه‌های درون‌شهری به دلیل حفاری‌های موجود رخ می‌دهد، از این رو باید برای این موضوع مهم که به حفاظت جان شهروندان مرتبط است، تدابیر ویژه اندیشیده شود. این مسئول بیان کرد: هزینه تمام شده ترمیم و لکه‌گیری برای شهرداری به ازای هر متر‌مربع مبلغ قابل توجهی است و پرداخت این مبالغ برای شهرداری دشوار خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید