• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71702
+
-

افزایش ۱۸۵ درصدی کشف موادمخدر در دزفول

افزایش ۱۸۵ درصدی کشف موادمخدر در دزفول

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از افزایش ۱۸۵ درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.به گزارش مهر، سرهنگ «روح‌الله گراوندی» اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون آمار وقوع سرقت در دزفول نسبت به مدت مشابه پارسال 5/11 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که حجم کشفیات نیروی انتظامی دزفول در حوزه سرقت‌ها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5/20 درصد افزایش داشته است، افزود: دستگیری سارقان نیز افزایش ۷۰ درصدی داشته است. این افزایش تعداد سارقان زنگ خطر و ناشی از افزایش مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری است.

سرهنگ گراوندی گفت: هرچند حجم بالای کشفیات نشان از تلاش قاطعانه نیروی انتظامی دزفول در زمینه مبارزه با سوداگران مرگ است، اما افزایش میزان مواد مخدر و تولید و توزیع آن در شهرستان جای نگرانی دارد.فرمانده انتظامی دزفول همچنین در خصوص ناهنجاری‌های رخ‌ داده در باغ‌ویلاهای دزفول به عنوان یک معضل اجتماعی در این شهرستان بیان کرد: حدود 2 هزار باغ‌ویلای غیرمجاز در این شهرستان وجود دارد. افراد با قطعه‌‌قطعه کردن اراضی کشاورزی اقدام به احداث باغ‌ویلا و اجاره دادن آن با هزینه‌های گزاف به افراد مختلف و ناشناس می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم رفع ریشه‌ای مشکلات و ناهنجاری‌های رخ داده در باغ‌ویلاهای دزفول ادامه داد: لازم است متولیان در زمینه ساماندهی این اماکن ورود کنند و با جدیت به دنبال رفع این معضل باشند. نیروی انتظامی هم نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید