• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71700
+
-

همایش موکب‌های اربعین حسینی در استان

جانشین کمیته اسکان، پذیرایی و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان سمنان گفت: همایش موکب‌های اربعین حسینی استان سمنان باهدف هماهنگی در اجرای برنامه‌ها در هفته نخست شهریور برگزار می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «عباس طالب بیدختی» افزود: امسال بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمهیدات لازم برای اسکان 49 هزار زائر در موکب‌های اربعین حسینی استان سمنان اتخاذ شده است. وی افزود: ارائه خدمات لازم در مورد تغذیه و پذیرایی از 43 هزار زائر در این موکب‌ها نیز برنامه‌ریزی و پیش‌بینی ‌شده است. 

جانشین کمیته اسکان، پذیرایی و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان سمنان اظهار کرد: با هدف برقراری هماهنگی بیشتر بین موکب‌های ستاد اربعین استان سمنان همایشی با حضور متولیان و خادمان و فعالان این موکب‌ها برگزار خواهد شد تا برنامه‌های تدارک دیده‌شده در موضوعات مختلف از خدمات‌رسانی تا فرهنگی و... به بهترین وجه به زائران ارائه شود. 

طالب بیدختی با اشاره به این‌که این همایش هر سال پیش از فرارسیدن ایام محرم برگزار می‌شود از دیگر اهداف برگزاری این همایش را تبادل تجربیات موکب‌داران اربعین حسینی در خدمت به زائران عنوان کرد. وی تأکید کرد: موکب‌های ستاد اربعین باید دارای مجوز ارائه خدمت باشند، در غیر این صورت مجاز به فعالیت نیستند. 

جانشین کمیته اسکان، پذیرایی و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان سمنان اظهار کرد: ارزیابی، نظارت و رتبه‌سنجی موکب‌های اربعین استان سمنان در حین انجام فعالیت در دستور کار قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید