• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71625
+
-

روغن موتور یاسوج به ۴ کشور صادر می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روغن موتور یاسوج به ۴ کشور هند، افغانستان، عراق و میانمار صادر می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «جعفر گوهرگانی» در بازدید آیت‌الله «ملک حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از واحد تصفیه‌خانه روغن سوخته موتور یاسوج اظهار کرد: این واحد صنعتی روغن‌های سوخته از استان‌های همجوار را جمع‌آوری، احیا و به کشورهای هند، افغانستان، عراق و میانمار صادر می‌کند. 

وی با تاکید بر این‌که حمایت از واحدهای تولیدی- صنعتی فعال جزو اولویت‌ها است خاطرنشان کرد: واحد تصفیه‌خانه روغن سوخته موتور یاسوج نقش بسزایی در ارزآوری، ایجاد اشتغال و همچنین جمع‌آوری روغن‌های سوخته را که به‌شدت باعث آلودگی محیط‌ زیست می‌شود، دارد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: سرمایه‌گذار این واحد تولیدی متقاضی توسعه این کارخانه بود که با درخواست وی موافقت شد و تسهیلات لازم برای تولید و اشتغال بیشتر این واحد در نظر گرفته می‌شود. 

گوهرگانی با اشاره به این‌که این بازدید با هدف دلگرم کردن تولیدکنندگان و بررسی مشکلات آنها است خاطرنشان کرد: 2 واحد دیگر کارخانه‌های تولید زرشک و مواد غذایی هم تولیدات خوبی دارند و محصولات آنها علاوه بر دیگر استان‌ها به تعدادی از کشورها نیز صادر می‌شود. 

در این بازدید وضعیت 3 طرح تولیدی و صنعتی شامل کارخانه تولید آب زرشک، واحد تصفیه‌خانه روغن سوخته موتور و کارخانه تولید مواد غذایی شامل ترشی و مربا مورد بررسی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید