• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71618
+
-

اصلاح 70 درصد از شبکه توزیع آب شهر زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان 70 درصد پیشرفت داشته است و این عملیات همچنان ادامه دارد. 

به گزارش فارس، علیرضا جزء‌قاسمی اظهار کرد: عملیات اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در خیابان فردوسی به متراژ 1200 متر در 2 لاین شرقی و غربی این خیابان در دست اقدام است. این عملیات تا 48 ساعت آینده به اتمام خواهد رسید. 

وی به تعویض انشعابات فرسوده آب مشترکان ساکن در خیابان فردوسی نیز اشاره کرد و افزود: پس از پایان اجرای خطوط لوله اصلی، کار تعویض انشعابات فرسوده در این محدوده تا 15 روز کاری آینده انجام خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان ادامه داد: این عملیات بخشی از پروژه بزرگ اصلاح شبکه توزیع مناطق هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان است که تاکنون 10 کیلومتر از آن اجرا شده است. 

جزءقاسمی گفت: هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان شامل بازار سرپوشیده، کوچه‌های منتهی به بازار، حد فاصل میدان انقلاب تا سبزه‌میدان و خیابان‌های زینبیه غربی و شرقی است که عملیات اصلاح شبکه فرسوده آب در آنها اجرایی می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: طول کل شبکه فرسوده در هسته مرکزی شهر زنجان معادل 14 کیلومتر است. برای اصلاح این میزان شبکه فرسوده 50 میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید