• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71502
+
-

خدمات شهری؛ نیمی از تماس اصفهانی‌ها با 137

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، 6هزار و ۷۳۸ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد 6هزار و ۲۳۲ پیام برای ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.
از مجموع تماس‌های واصل شده 3هزار و 133مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل 50درصد، 372تماس مربوط به معاونت عمران معادل 6درصد و 105مورد نیز ترافیکی شامل 2درصد از مجموع کل پیام‌هاست. سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد. براساس این گزارش، ۸۱۶ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به رفع خطر و ایمن‌سازی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت‌وساز بدون مجوز و رفع آلودگی به‌صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریق تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
(ایمنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید