• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71486
+
-

صدای استان‌ها

   اتوبوس‌های کوی کوثر
اتوبوس‌های منطقه کوی کوثر به‌ویژه در ساعت‌های ظهر که هوا بسیار گرم است، در پایانه سرگذر توقف‌های بیش از حد مجاز دارند. گاه این توقف‌ها به 4 دقیقه هم می‌رسد در حالی که زمان مجاز توقف برای اتوبوس‌ها یک دقیقه است و بعد از طی شدن این زمان اتوبوس چه خالی و چه پر باید حرکت کند. 
غیوری از همدان

   اتوبوس‌های فرسوده تعویض شوند
8 اتوبوس مدل بالا و عالی در اتوبوسرانی شهر ایلام زیر آفتاب خاک می‌خورد، اما اتوبوس‌های از رده خارج در دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین داخل شهر ایلام فعالیت می‌کنند. مسئولان شهرداری در این زمینه پاسخ دهند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه ایلام

   فعالیت فروشندگان ضایعات در محدوده شهر
بر اساس قانون، نباید ضایعات‌فروشی در محدوده شهر وجود داشته باشد. اما تعداد قابل توجهی از این واحدها با وجود آلودگی‌های بصری و محیط‌ زیستی همچنان در محیط شهری خرم‌آباد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
شایقی از لرستان

   بافت تاریخی اهواز تعیین تکلیف شود
لطفا مسئولان تکلیف بافت تاریخی شهر اهواز را تعیین کنند. اگر این بافت تاریخی است و ارزشمند، از تخریب بیشتر آن و سوءاستفاده سودجویان جلوگیری کنند. این شهر هویت ماست و باید مراقب آن باشیم.
موسوی از خوزستان

   عبور از چراغ قرمز
برخی شهروندان مشهد چراغ راهنمایی و رانندگی را در خیابان نادیده می‌گیرند و به آن توجه ندارند. همین موضوع موجب بیشتر شدن ترافیک می‌شود. از شهروندان می‌خواهیم برای حقوق شهروندی احترام بیشتری قائل شوند.
شهروندی از خراسان ‌رضوی

   مشکلات جاده روستایی
یکی از مسیرهای پرتردد و جاده اصلی بین 2 شهرستان کامیاران و دهگلان جاده گردمیران علیاست که به دلیل بی‌توجهی کمبودهایی مانند نداشتن خط‌‌کشی، شانه خاکی، تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و تعریض نشدن پل‌ها دارد. از فرماندار و رئیس راه و شهرسازی استدعا داریم به این مشکلات رسیدگی کنند.
اهالی روستای گردمیران علیا از کردستان

این خبر را به اشتراک بگذارید