• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71470
+
-

نبود درآمد پایدار؛ مهم‌ترین مشکل «شاهو»

شهردار شاهو گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات و معضلات شهرداری شاهو از توابع شهرستان روانسر نبود منابع درآمد پایدار است. به گزارش ایرنا «رامین جواهری» افزود: شهر شاهو همچنان بافت روستایی دارد و جلب و تقویت مشارکت‌ مردمی، اولویت و نیاز اصلی شهرداری این شهر است.

وی ادامه داد: اکنون از محل اعتبارات استانی تملک دارایی‌ها، ۲ پروژه در شهر شاهو در حال انجام است. شهردار شاهو اضافه کرد: برای ساخت بوستان شاهد این شهر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مصوب شده که تاکنون 3 میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است.جواهری گفت: برای اجرای این طرح ۹ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸۰۰ مترمکعب دیوارچینی انجام شده است. 

وی اظهار کرد: برای مرمت و بهسازی معابر شهر شاهو نیز ۱۵ میلیارد ریال مصوب شده که 5 میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال آن تخصیص پیدا کرده است. شهردار شاهو افزود: برای اجرای این پروژه هزار و ۵۰۰ مترمکعب دیوارچینی، 4 هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی، 3 هزار متر خاکبرداری و هزار متر جدول‌گذاری انجام شده است. وی از اختصاص ۲۹۰ تن قیر یارانه‌ای به شهرداری شاهو خبر داد و گفت: در حال انجام قراردادهای این سهمیه هستیم و تلاش داریم تا پایان تابستان سال جاری 5 هزار مترمربع از معابر شهر را بهسازی کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید