• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71458
+
-

مشکل آب روستاهای غیزانیه برای همیشه حل می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از آغاز عملیات حفاری و کار گذاشتن لوله برای آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل آب روستاهای این بخش شهرستان اهواز برای همیشه حل می‌شود. به گزارش ایسنا، «عادل حرباوی» اظهار کرد: با حفاری و کار گذاشتن 15 کیلومتر لوله در باقیمانده خط انتقال آب در دست احداث این منطقه، مشکل آب‌رسانی به روستاهای آب غیزانیه برای همیشه حل خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح لوله‌های مورد نیاز تامین شده است و طی مراحل مختلف در محل پروژه تخلیه و عملیات کار گذاشتن آنها انجام خواهد شد. حرباوی بیان کرد: در این پروژه باید 23 کیلومتر از محل تاسیسات شهید الماسی شیبان تا ایستگاه تقویت فشار صفیره لوله‌گذاری شود.

وی ادامه داد: مشکل چند ساله آب غیزانیه با بهره‌برداری از این پروژه برای همیشه حل خواهد شد و ساکنان روستاهای این بخش از آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.این مسئول گفت: در حال حاضر آب‌رسانی به این روستاها از طریق خط انتقال آب قدیمی انجام می‌شود. به دلیل فرسودگی و سایز کوچک لوله‌ها، امکان تکمیل ظرفیت حوضچه‌ها و مخازن ذخیره آب وجود ندارد و سبب می‌شود همواره مشکل افت فشار و کم‌آبی در این منطقه وجود داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید