• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71402
+
-

3 رتبه تک‌‌رقمی کنکور فارس از قلم افتادند

سنجش
3 رتبه تک‌‌رقمی کنکور فارس از قلم افتادند

پس از اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 1398، مشخص شد از استان فارس 7 نفر رتبه تک رقمی داشته‌اند که نام 3 نفر از آنها در میان اسامی اعلام شده قرار نداشت. به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش این استان 3 نفر دیگر را دارای رتبه تک رقمی از این استان افزون بر آنان اعلام کرد. «علی عسکر نجفی» گفت: در کنکور سراسری سال جاری 3 دانش‌آموز دختر استان در گروه آزمایشی هنر و یک دانش‌آموز پسر در گروه زبان‌های خارجه توانستند رتبه‌های تک رقمی کنکور را از آن خود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: «مینا مصطفوی» از هنرستان هنرور ناحیه 2 شیراز توانست رتبه 7 گروه آزمایشی هنر را از آن خود کند. وی افزود: «فاطمه احمدی» از دبیرستان مینو ناحیه 2 شیراز نیز توانست رتبه 8 گروه آزمایشی هنر را کسب کند.مدیر کل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: «علی حاجیان» دانش‌آموز دبیرستان شهید نصیری لار نیز که پیش‌تر در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه ۵ را کسب کرده بود، در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه نیز رتبه ۷ را به دست آورده است. 

نجفی بیان کرد: سازمان سنجش در اعلام نتایج رتبه‌های تک رقمی در گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجه فقط تا رتبه ۵ را اعلام می‌کند و به همین علت ما با تأخیر، این موفقیت 3 دانش‌آموز فارسی را متوجه شدیم.مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: 4دانش‌آموز دختر و 2 دانش‌آموز پسر و درمجموع 6 دانش‌آموز از استان فارس با کسب 7 رتبه تک‌رقمی در جمع دارندگان رتبه‌های تک رقمی کنکور امسال قرار گرفتند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید