• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71398
+
-

نظارت مستمر بر عرضه گوشت قرمز در استان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به نظارت مستمر بر نحوه عرضه گوشت قرمز در استان در ایام پرتقاضا، از برخورد قانونی با گران‌فروشان گوشت قرمز خبر داد. به گزارش تسنیم، «سیدعبدالله طباطبایی» با بیان این‌که در این ایام پر تقاضا باید با گران‌فروشان گوشت قرمز برخورد کنیم اظهار کرد: بر نحوه عرضه گوشت قرمز در استان اردبیل نظارت جدی و مستمر می‌شود و در این ایام پرتقاضا با گران‌فروشان گوشت قرمز برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای برخورد با عوامل گران‌فروشی در اردبیل افزود:‌ باید مسئولان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در راستای برخورد با عوامل گران‌فروشی در استان همکاری و مشارکت جدی کنند و فرصت گران‌فروشی گوشت قرمز و سفید را در این ایام به دلالان ندهیم.طباطبایی برخورد با محتکران و گران‌فروشان را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: در استان اردبیل برخورد با محتکران و گران‌فروشان بسیار مهم است و ما باید علاوه ‌بر جلوگیری از خروج دام زنده از استان باید با با محتکران و گران‌فروشان گوشت نیز برخود جدی کنیم تا بتوانیم قیمت این کالای پر مصرف را به‌ویژه در ایام منتهی به عید قربان به تعادل برسانیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل استان اردبیل را قطب دامپروری عنوان و بیان کرد: استان اردبیل به عنوان قطب دامپروری کشور شناخته می‌شود، اما ‌اکنون مردم این استان از قیمت گوشت بسیار ناراضی هستند. بنابراین باید جلوی دلال‌بازی‌ها را در این استان به‌ویژه در این ایام پرتقاضا بگیریم. وی با بیان این‌که کاهش قیمت گوشت در روزهای منتهی به عید سعید قربان بسیار ضروری است اظهار کرد: کاهش قیمت گوشت در روزهای منتهی در این روز بسیار ضروری است و باید نسبت به تأمین نهاده‌های آنها اقدام کنیم تا به چرخه توزیع و مصرف گوشت خللی وارد نشود و ما نیز شاهد کاهش قیمت گوشت در این ایام باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید