• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71389
+
-

دست پر تنگستان از پروژه‌های هفته دولت

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در این شهرستان گفت: روزهای خوبی در انتظار شهرستان تنگستان است. به گزارش مهر، «عبدالحسن رفیعی‌پور» در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد هفته دولت در تنگستان اظهار کرد: یکی از انتقاداتی که به دولت می‌شود این است که مدیران در مورد خدمات ارائه‌شده اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

وی افزود: خدماتی مثل احداث مسکن محرومین توسط کمیته امداد و بهزیستی و توجه ویژه دولت به اقشار محروم و آسیب‌پذیر و یا نهضت آسفالت بنیاد مسکن که بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در 6 ماه اخیر در روستاها آسفالت شده، احداث راه‌های ارتباطی، آسفالت معابر شهری، و اجرای شبکه‌های آب، برق و گاز‌ که حجم بسیار زیادی است، همگی خدمات کم‌نظیر دولت را نشان می‌دهد و باید در مورد این خدمات اطلاع‌رسانی شود. رفیعی‌پور تنگستان را در تعداد پروژه‌های عمرانی برای هفته دولت در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان، دارای جایگاه مناسبی دانست و افزود: بر اساس کمیت و کیفیت پروژه‌ها، یکی از 4 شهرستان اول در استان هستیم. مدیران تلاش کنند پروژه‌هایی را که بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارند به هفته دولت برسانند.

فرماندار شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: مبلغ ریالی پروژه‌های عمرانی هفته دولت امسال حدود ۸۵۰ میلیارد ریال است که ۸۰ درصد آنها به صورت افتتاح پروژه است. وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز طرح‌های بسیار خوبی افتتاح می‌شود و یا عملیاتشان آغاز خواهد شد که حجم ریالی بسیار بالایی است و در رونق تولید و اشتغال سهم بسزایی ایفا می‌کنند. پروژه کشتی‌سازی در بخش دلوار با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۳۰۰ نفر یکی از این طرح‌ها است.

فرماندار تنگستان اظهار کرد: در سفر هفته گذشته استاندار بوشهر به شهرستان و در بازدید از پروژه‌ها، ایشان از تعداد پروژه‌ها و همچنین حجم بالای مبلغ ریالی آنها در تنگستان ابراز رضایت کرد و این مهم نشان می‌دهد که مدیران شهرستان می‌بایست خدمات دولت در تمامی حوزه‌ها مانند آموزش، بهداشت و درمان، آب، ورزش، صنعت، عمران شهری و روستایی را اطلاع‌رسانی کنند.رفیعی‌پور روزهای خوبی برای تنگستان نوید داد و خاطرنشان کرد: اگر مبلمان شهری شهرهایمان را تغییر دهیم، نگاه‌ها به شهرستان تغییر خواهد کرد. ان‌شاءالله با اعتباراتی که امسال در حوزه عمران شهری مصوب کردیم شاهد تغییر چهره و مبلمان شهرهای شهرستان خواهیم بود.

فرماندار تنگستان گفت: برای هفته دولت امسال مقرر کردیم که تمامی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها، پروژه‌ها و فعالیت‌های یک سال اخیر خود را در قالب ویژ‌ه‌نامه خدمات دولت در هفته‌نامه «بیرمی» تنها رسانه مکتوب شهرستان منتشر کنند.وی ضمن بیان این‌که نباید در کنار کارهای عمرانی، از برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز غافل شد اضافه کرد: در هفته دولت و در روز بزرگداشت کارمند، از کارمندانی که در خدمت به مردم طی 30 سال تلاش کرده‌اند و در سال ۹۷ و ۹۸ بازنشست خواهند شد تقدیر خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید