• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71342
+
-

اختصاص زمین رایگان برای ساخت مسکن در سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار: تمهیدات ویژه‌ای برای اختصاص تسهیلات به انجمن خیران مسکن‌ساز استان اندیشیده شده است

گزارش
اختصاص زمین رایگان برای ساخت مسکن در سمنان

اختصاص زمین رایگان برای انبوه‌سازی و تحویل به محرومان و نیازمندان استان سمنان از سوی انجمن خیران مسکن‌ساز استان پیگیری می‌شود. به گزارش تسنیم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در حاشیه مجمع عمومی هیأت ‌امنای انجمن خیران مسکن‌ساز استان سمنان در استانداری سمنان گفت: هرکجا از ظرفیت خیران و افراد نیکوکار در کمک‌رسانی به مردم استفاده ‌شده، موفقیت‌های بسیار خوبی کسب ‌شده است.

«منوچهر فخری» با بیان این‌که استان سمنان از نعمت وجود افراد خیر و نیکوکار برخوردار است افزود: از این ظرفیت در اقدامات خیر و کمک به محرومان جامعه باید به نحو احسن استفاده شود.

وی تأکید کرد: باید تمهیدات ویژه‌ای برای اختصاص تسهیلات لازم به خیران مسکن‌ساز استان سمنان با هدف تقویت هرچه بیشتر انجام کارهای خیرخواهانه اندیشیده شود و بدون شک این موضوع در دستور کار ما نیز قرار دارد.


پیگیری و تکمیل پروژه‌های قبلی

فخری با اشاره به برخی مصوبات مهم مجمع عمومی هیأت‌ امنای انجمن ‌خیران مسکن‌ساز استان سمنان عنوان کرد: بر اساس یکی از این مصوبات، در سال 98 پیگیری و تکمیل پروژه‌های قبلی، شناسایی واحدهای روستایی و ساخت‌وساز در این مناطق، افزایش سهمیه مسکن ویژه خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا و شروع پروژه‌های جدید در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت انجمن خیران مسکن‌ساز استان سمنان برای خانه‌دار کردن محرومان این استان با استفاده از ظرفیت خیران، ابراز امیدواری کرد که این انجمن بتواند امسال 121 واحد مسکونی با اعتباری حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در استان بسازد و به محرومان و نیازمندان اهدا کند.


تکمیل 19 واحد مسکونی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان این‌که انجمن خیران مسکن‌ساز استان سمنان تا پایان سال گذشته 1053 واحد مسکونی ساخته و تحویل افراد نیازمند داده است عنوان کرد: تاکنون با فعالیت این انجمن تعداد 21 واحد مسکونی شهری به خانواده‌های دارای حداقل 2 معلول اختصاص‌یافته که تاکنون 19 واحد تکمیل و تحویل‌شده است.

 بر اساس این گزارش، تا پایان سال 96 بیش از 14 میلیارد ریال کمک نقدی و 1100 متر‌ مربع زمین اهدایی از سوی خیران به انجمن خیران مسکن‌ساز استان سمنان اهدا شده که به این رقم در سال گذشته یک میلیارد و 310 میلیون ریال کمک‌ نقدی و 2100 متر‌ مربع زمین افزوده ‌شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید