• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 17 مرداد 1398
کد مطلب : 71285
+
-

حدادی‌فر: کاشته‌زن خوبی نیستم

امیرحسین اعظمی

وقتی قاسم حدادی‌فر با یک ضربه استثنایی دروازه الاتحاد عربستان را باز کرد، این امیدواری وجود داشت که نمایش درخشان ذوب‌آهن در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشته باشد و آنها با نتیجه‌ای مطمئن الاتحاد را شکست بدهند. در ادامه اما همه‌‌چیز عوض شد و الاتحاد دو گل به ذوب‌آهن زد تا همه‌‌چیز به بازی برگشت در قطر کشیده‌ شود؛ مسابقه‌ای که حتی ذوبی‌ها را با یک برد یک بر صفر به مرحله بعدی می‌فرستد. با حدادی‌فر درخصوص بازی با الاتحاد صحبت کردیم و او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
 از کاشته دیدنی تو شروع کنیم. فوتبالیست‌های ایرانی معمولا خیلی کم اینقدر قشنگ کاشته می‌زنند، درست است؟
خب در فوتبال اروپا بیشتر می‌بینیم که کاشته‌ها گل شوند ولی در فوتبال خودمان هم گل‌های زیبا کم ندیده‌ایم.
 آخرین بار یادت می‌آید چه زمانی کاشته زدی که تبدیل به گل شد؟
2 فصل پیش بود که در بازی با سایپا از روی ضربه کاشته گل زدم. البته من کاشته‌زن خوبی نیستم و معمولا هم در این سال‌ها زیاد تمرین کاشته نمی‌کردم. در این چند‌ماه اما شرایط عوض شد و آقای منصوریان از من خواست که کاشته‌های سمت راست را بزنم. من هم در این مدت بیشتر تمرین کردم و این کاشته هم تبدیل به گل شد. البته کاش نتیجه خوبی می‌گرفتیم تا این گل لذت بیشتری داشته باشد.
قبول داری بد بازی کردید؟
بله، تا حدود زیادی قبول دارم. البته شرایط آب و هوایی در این مسابقه به‌شدت تیم ما را اذیت کرد، این در حالی است که الاتحاد بعد از اردوی انگلیس، 2 هفته زودتر از ما به امارات رفته بود.
عدم‌انجام بازی رسمی در باخت شما تأثیرگذار بود؟
قطعاً اگر یک یا دو بازی در لیگ برتر انجام می‌دادیم، شرایط بهتری برای این بازی داشتیم. ما در دقایقی از این بازی نمایش خوبی داشتیم، ولی در مجموع بازی خوبی برابر الاتحاد انجام ندادیم.
 فکر می‌کنی بتوانید در بازی برگشت از سد چنین تیمی عبور کنید؟
الاتحاد بازیکنان خارجی خوبی داشت که می‌توانستند جریان بازی را به سود این تیم تغییر دهند. ما شکست خوردیم، ولی برای صعود هرگز ناامید نیستیم، چون می‌توانیم در قطر به الاتحاد گل بزنیم. فقط باید اشتباهات فردی و تاکتیکی را به حداقل برسانیم و کم‌اشتباه بازی کنیم، این خیلی مهم است که در بازی برگشت گل نخوریم. اگر در بازی برگشت اشتباه کنیم، دوباره از الاتحاد ضربه می‌خوریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید