• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 17 مرداد 1398
کد مطلب : 71246
+
-

خبرهای کوتاه/ایران

 رهبر انقلاب درگذشت خواهر محسن رضایی را تسلیت گفتند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خواهر محسن رضایی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محسن رضایی دام توفیقاته، درگذشت خواهر گرامی‌تان را به جناب‌عالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال خواستارم.

 هشدار درباره مکرهای مکرون
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته که «صبر استراتژیک» ایران آمریکا را کلافه کرده است. به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا پایان خط دیپلماسی فریب بود اما در این شرایط باید مراقب ترفندهای سیاسی برخی ازجمله رئیس‌جمهور فرانسه باشیم که به‌نظر می‌رسد تلاش دارد مطالبات آمریکا از ایران را از زبان اروپا بیان کند. به‌نظر می‌رسید این اظهارات سردار جلالی واکنشی به گفت‌وگوهای چندباره حسن روحانی با همتای فرانسوی خود باشد.

 معاون اول قوه قضاییه: اختلاف طبقاتی در حال افزایش است
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه در سخنانی گفت: اگر فسادی در بخشی هست و ما آن را ریشه‌نکن نکنیم و آن فساد در خانه ما هم لانه کرده باشد، نیاز به درمان دارد؛ چرا‌که فساد مسری است و احساسم بر این است که اختلاف طبقاتی در حال افزایش است و عده‌ای در حال تلاش هستند تا ثروت بادآورده‌ای را برای خود فراهم کنند. یک عده‌ای در کشور بستری برایشان فراهم شده و با تکثر ثروت، بقیه جاها را خراب می‌کنند. به گزارش فارس، اژه‌ای افزود: این ثروت بادآورده خدای ناکرده ممکن است در قدرت و انتخابات و در جابه‌جایی مدیران دخالت کند و این ثروت ممکن است زمینه‌های لغزش را فراهم آورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید