• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71157
+
-

صدای استان‌ها

   خسارت زدن سرعت‌گیرها به خودرو
سرعت‌گیرهای زیادی در شهر یا مسیرهای درون و برون‌شهری و روستایی وجود دارد. به جای این کار فرهنگ‌سازی کنید یا دوربین کنترل سرعت بگذارید. سرعت‌گیر استهلاک خودرو را زیاد می‌کند و هزینه‌ زیادی روی دوش مردم می‌گذارد. 
محمد مروتی از خوزستان 

   جاده نامناسب الموت - قزوین
جاده الموت - قزوین وضع بسیار نامناسبی دارد. برای آسفالت این جاده باید فکری شود. خودرو تا الموت برود و برگردد باید سرویس کامل شود.
شعبانی از البرز 

   گرانی اجناس
دیروز یک بسته نیم‌کیلویی چای را با قیمت 65 هزار تومان خریدم. قیمت همین چای قبلا 12 هزار تومان بود که به ترتیب به 15 و 28 و حالا به 65 هزار تومان رسیده است. چطور کسی جلو این گرانی را نمی‌گیرد که در عرض یک ماه چای از 28 هزار تومان به 65 هزار تومان می‌رسد؟ ما با این قیمت‌ها باید چه کنیم؟
محمدتقی محب‌علی از تهران 

   اعتراض به پیمانکار
کارگر پمپ گاز پردیسان استان قم هستم. این پمپ وابسته به سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان‌ قم است که از چند سال پیش به پیمانکار واگذار شده. حقوق بسیار کمی از پیمانکار دریافت می‌کردیم و حتی چند کارگر مثل من هم اخراج شده‌اند. من 3 فرزند دارم و ماهانه 600 هزار تومان اجاره خانه می‌دهم. چرا باید در این شرایط زندگی کنیم؟ امیدوارم عدالت در همه نقاط کشور برقرار شود. 
جلیل‌زاده از قم 

   اعتراض به یک برنامه تلویزیونی
از مرند تماس می‌گیرم. اسفند 96 و فروردین 97 از مسابقه نما به نما که از شبکه‌ آی فیلم پخش می‌شود 2 میلیون تومان جایزه برنده شده‌ام که هنوز پرداخت نکرده‌اند و جوابگو هم نیستند. 
مهدی شمس از آذربایجان ‌شرقی

   پیشنهاد برای جمع‌آوری پلاستیک
اگر شهرداری‌های کل کشور خلاقیت به خرج دهند و در ازای جمع‌آوری پلاستیک هزینه‌ای پرداخت کنند، کل ایران از پلاستیک پاک‌سازی می‌شود.
حمید زنگانه از گیلان 

   آلایندگی در دلیجان
فعالیت گسترده واحدهای ایزوگام در شهر دلیجان موجب ایجاد آلودگی در این شهر شده است. دستورالعملی تدوین شود تا بر اساس آن فعالیت واحدهای آلاینده در دلیجان محدود و با واحدهای متخلف فعلی هم برخورد شود.
علیرضایی از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید