• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71140
+
-

قاتل امام جمعه کازرون در یک قدمی چوبه دار

قاتل امام جمعه کازرون در یک قدمی چوبه دار


عامل قتل امام جمعه کازرون که با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکمش در دیوان‌عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
این جنایت سحرگاه روز هشتم خرداد‌ماه امسال اتفاق افتاد. حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون درحالی‌که همراه همسرش از مراسم احیا به خانه برمی‌گشت توسط مردی به نام حمیدرضا با سلاح سرد به قتل رسید. شواهد نشان می‌داد متهم براساس یک برنامه از پیش طراحی شده دست به این جنایت زده و قبل از این جنایت نیز او در یک مراسم تعزیه برای قتل امام جمعه اقدام کرده بود تا اینکه در شب ۲۳‌ماه مبارک رمضان توانست نقشه‌اش را عملی کند. به‌دنبال این جنایت، متهم دستگیر شد و به قتل امام جمعه اعتراف کرد؛ به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس فرستاده شد.
متهم در جلسه محاکمه بار دیگر به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و جزئیات بیشتری از آن را توضیح داد. با پایان دفاعیات متهم هیأت قضایی وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. دیروز با گذشت بیش از 2‌ماه از این حادثه، سیدعبدالنبی نجیبی، معاون قضایی دادگستری استان فارس از تأیید حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون خبر داد و به فارس گفت: به پرونده شهید خرسند در زمان کوتاهی رسیدگی شد و حکم قصاص قاتل در دیوان‌عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و اجرای آن در دستور کار قرار دارد. براساس این گزارش، با تأیید این حکم در دیوان‌عالی کشور قاتل در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت و قرار است این حکم به‌زودی اجرا شود.



این خبر را به اشتراک بگذارید