• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71139
+
-

درگیری فوتبالیست‌ها به جنایت کشیده شد

درگیری فوتبالیست‌ها به جنایت کشیده شد


درگیری چند پسر جوان در زمین فوتبال پایان تلخی داشت و به قتل یکی از آنها منجر شد. در این حادثه 2 برادر بعد از فوتبال به جان فوتبالیست دیگری افتادند و با چاقو وی را از پا درآوردند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل چند جوان در زمین فوتبال خیابان طباطبایی زاهدان مشغول بازی بودند. آنها از ساکنان همان منطقه بودند و معمولا عصرها برای فوتبال دور یکدیگر جمع می‌شدند. با گرم شدن بازی، کری‌خوانی‌ها شروع می‌شد. روز حادثه هم مثل همیشه بازار کری‌خوانی داغ بود و 2 نفر از بازیکنان مدام با هم درگیری لفظی داشتند و حتی چندمرتبه هم کار بالا گرفت اما وساطت بقیه فوتبالیست‌ها مانع ادامه درگیری شد. بالاخره بعد از حدود 2 ساعت بازی این نبرد تن به تن به پایان رسید اما پایان فوتبال، شروع درگیری بین 2 نفر از بازیکنان بود. جوانی 21ساله به نام ذبیح با پسر دیگری از تیم مقابل به نام قدرت درگیر شد. این درگیری زیاد طولانی نشد و بقیه بازیکنان ذبیح و قدرت را از یکدیگر جدا کردند و کم‌کم زمین فوتبال خالی شد.

ادامه درگیری
کم‌کم هوا تاریک شده بود و همه به خانه‌هایشان رفته بودند. دیگر کمتر کسی بود که به درگیری این دو بازیکن فوتبال فکر کند اما حدود ساعت 10شب بود که این درگیری بار دیگر شروع شد. ماجرا از این قرار بود که ذبیح با چاقویی که در دست داشت جلوی خانه پدری قدرت رفت تا باز هم با او درگیر شود. او که هنوز از درگیری در زمین فوتبال عصبانی بود، فریاد می‌کشید و قدرت را تهدید می‌کرد. در این شرایط بود که قدرت و برادر بزرگ‌ترش جلوی خانه‌شان آمدند و 3پسر جوان به جان یکدیگر افتادند. در جریان این درگیری هرچند ذبیح با چاقو 2 برادر را مجروح کرد اما در ادامه آنها چاقو را از دستش گرفتند و حدود 8ضربه به کمر و سینه‌اش زدند.
وقتی این اتفاق افتاد، ساکنان منطقه به خیابان آمده و صحنه‌های هولناکی را می‌دیدند. با اینکه هر 3 جوان کم و بیش مجروح شده بودند اما وضعیت ذبیح از بقیه وخیم‌تر بود. در این شرایط، همزمان با رسیدن مأموران پلیس، ذبیح نیز به بیمارستان خاتم‌الانبیا منتقل شد. او دچار خونریزی شدیدی شده بود و پزشکان تلاش زیادی برای نجاتش انجام دادند اما چند ساعت بعد او روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

اعتراف به جنایت
هرچند ذبیح شروع‌کننده این درگیری بود اما 2 برادر با ضربات مهلک جان او را گرفته بودند؛ به همین دلیل یکی از آنها که مجروح و در بیمارستان بستری بود تحت نظر مأموران قرار گرفت و برادر دوم که جراحات سطحی داشت، دستگیر شد. او در جریان بازجویی‌های مقدماتی ادعا کرد که هیچ دشمنی و کینه‌ای نسبت به ذبیح نداشته و فقط به‌خاطر درگیری لفظی که در فوتبال به‌وجود آمده کار به اینجا کشیده است. او گفت: قبول دارم که بعد از فوتبال با ذبیح درگیر شدم اما ما را جدا کردند و همه‌‌چیز تمام شد. ما به خانه‌مان رفتیم و من دیگر ماجرا را فراموش کردم تا اینکه صدای سروصدا از کوچه شنیدم و متوجه شدم ذبیح با چاقو جلوی خانه‌مان آمده و فحاشی می‌کند. همراه برادرم برای آرام کردن او از خانه بیرون رفتیم اما او با چاقویی که در دست داشت به سوی ما حمله کرد. او حتی هر دو نفرمان را مجروح کرد و اگر مانعش نمی‌شدیم ممکن بود ما را بکشد اما هر طور که بود چاقو را از دستش گرفتیم و در حال کشمکش چاقو به او برخورد کرد. اظهارات متهم در حالی است که در بیمارستان مشخص شد دست‌کم 8ضربه چاقو به کمر، پهلو و سینه مقتول اصابت کرده است.
در همین حال سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره به همشهری گفت: هم‌اکنون یکی از متهمان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد و برادر وی نیز تحت‌الحفظ در بیمارستان در حال مداواست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید