• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71096
+
-

یزد معین گردشگری  سیستان و بلوچستان شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد اعلام کرد: بر اساس برنامه سازمان میراث فرهنگی کشور که برنامه‌ای برای توزیع مکانی سفر در شهرهای پررونق گردشگری در نظر گرفته است، یزد معین گردشگری استان سیستان و بلوچستان شد.

«سید مصطفی فاطمی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته سیستان و بلوچستان در یزد، اظهار کرد: به همین منظور در کنار جشنواره غذای ملل، این هفته برنامه‌ای با حضور جمعی از هنرمندان، فعالان گردشگری و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در یزد برگزار و ضمن اجرای برنامه‌های هنری مانند موسیقی، به معرفی بناها و اماکن کمتر شناخته شده شهر یزد پرداخته خواهد شد.

فاطمی ادامه داد: البته جدای از این جشنواره، مراسم و نشست‌هایی نیز با حضور فعالان و آژانس‌های گردشگری بین دو استان یزد و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که هدف از این برنامه‌ها تعامل و توسعه روابط گردشگری است، گفت: این چنین برنامه‌هایی در فصول خلوت سال اتفاق می‌افتد که امکان ارتباطات بیشتری را فراهم ‌کند و شهروندان هر دو استان از ظرفیت‌های متقابل بهره‌مند شوند.

فاطمی انتقال تجارب گردشگری را از دیگر اهداف این برنامه‌ها خواند و تصریح کرد: یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در گردشگری داشته‌اند و آینده خوبی در انتظار گردشگری آنهاست لذا این تعاملات و ارتباطات دوجانبه می‌‎‌تواند منجر به تسریع و تقویت رشد گردشگری هر دو استان شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید