• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71071
+
-

اطعام 14 هزار نیازمند در ضیافت علوی

با تلاش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی البرز طرح بزرگ اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی به مناسبت عید غدیر ویژه نیازمندان در استان کلید خورد.
به گزارش ایرنا، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: نخستین طرح ضیافت علوی سال گذشته برای اطعام 5 هزار نیازمند در این استان اجرا شد.
«مجتبی فریدونی» اظهار داشت: این طرح از سوی قرارگاه‌های شهری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در دستور کاری و اجرایی قرار  گرفت.
وی بیان کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها در کمک به تسریع خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی موثر است.

فریدونی تصریح کرد: یکی از خدمات دانش‌آموزان باید کمک به محرومان و نیازمندان باشد و این طرح بر همین اساس پایه‌ریزی شده است.
وی اضافه کرد: عوامل اجرایی این طرح را ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز تشکیل می‌دهد.
فریدونی با اشاره به این‌که در این طرح توزیع به ۲ شیوه میدانی و متمرکز انجام می‌شود، عنوان کرد: توزیع متمرکز و هدفمند در مناطق محروم و بخش‌های شناسایی‌شده البرز صورت می‌گیرد.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز خاطرنشان کرد: اطعام نیازمندان یکی از اعمال عید غدیر است که امسال با مشارکت افراد خیر به اجرای آن می‌پردازیم.
فریدونی یادآور شد: در قالب این طرح ۱۴ هزار غذا در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در ماه مبارک رمضان نیز پویش مردمی در زمینه اطعام ایتام اجرا کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید