• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71065
+
-

نارنجی پوشان سایپا به البرز برمی‌گردند

خبر
نارنجی پوشان سایپا به البرز برمی‌گردند

نماینده کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده جلسه‌ای برای قطعی شدن حضور سایپا در البرز برگزار می‌شود و پیش از آغاز ماه محرم این اتفاق مثبت رخ خواهد داد.
به گزارش فارس، «عزیز اکبریان» در دیدار رئیس و اعضای هیات فوتبال البرز افزود: تمام شرایط برای بازگشت سایپا به استان البرز فراهم است و امیدواریم این اتفاق پیش از آغاز ماه محرم رخ دهد.
وی ضمن اشاره به این موضوع که ورزش و جوانان یکی از اولویت‌های مهم ماست گفت: رایزنی‌های لازم در خصوص حضور مجدد سایپا در استان انجام شده است تا علاوه بر این‌که فرصتی برای بیشتر دیده شدن جوانان بااستعداد البرزی باشد، این تیم بتواند به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور نیز حضور داشته باشد.
وی افزود: هفته آینده نشستی با استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال استان پیرامون این موضوع برگزار می‌شود تا در این نشست حضور این باشگاه در استان البرز قطعی شود. 

رئیس هیأت فوتبال استان البرز نیز در این دیدار گفت: تمام شرایط برای میزبانی از سایپا در لیگ برتر کشور فراهم است و امیدواریم این اتفاق با کمک و همکاری مسئولان استان هرچه سریع‌تر رخ دهد.
«منصوربیک‌وردی» در خصوص ورزش بانوان نیز افزود: با حضور سرکار خانم پیله‌ور در هیات رئیسه و کمیته بانوان در یک سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشتیم و علاوه بر پویا شدن لیگ‌های فوتسال بانوان استان، قرار است برای اولین بار یک تیم فوتبال بانوان از البرز در مسابقات کشوری حضور داشته  باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید