• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71044
+
-

خطر حادثه در جاده‌های در حال احداث

در استان
خطر حادثه در جاده‌های در حال احداث

با هدف پیشگیری از حوادث ناخواسته رانندگی، به همه رانندگان خودروهای عبوری از راه‌های ارتباطی جنوب استان توصیه می‌شود تا از سفر در راه‌های در حال احداث پرهیز کنند. فرمانده پلیس راه اردبیل-خلخال در گفت‌وگو با ایرنا با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به وقوع حادثه رانندگی مرگبار اخیر در راه ارتباطی در حال احداث خلخال به ماسوله در استان گیلان و کشته شدن 3 سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید ناشی از سقوط به اعماق دره به همه رانندگانی که قصد عبور از این راه در حال ساخت دارند، توصیه می‌شود تا زمان تکمیل و بهره‌برداری کامل پروژه از تردد در این مسیر جدا خودداری کنند.

«علیرضا صحبتی» افزود: به دلیل استفاده از این راه از سوی اهالی روستاهای بخش شاهرود خلخال در مسیر جاده امکان مسدود کردن آن به روی خودروها در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل و شهرستان خلخال وجود ندارد. اقدام لازم برای نصب بنر و تابلوهای هشداردهنده در مبادی ورودی ۲ طرف جاده از سوی پیمانکار مجری پروژه از سوی پلیس راه انجام شده و انتظار از رانندگانی که قصد سفر از سمت شهر ماسوله در استان گیلان به سمت خلخال با استفاده از این راه در حال ساخت را دارند، پرهیز از استفاده از این راه غیرمطمئن و پرخطر است.

وی تأکید کرد: پس از وقوع حادثه مرگبار سقوط اخیر سواری پراید به دره در جاده در دست ساختمان ماجولان به ماسوله در بخش شاهرود شهرستان خلخال اقدامات پیشگیرانه از تردد خودروها در این مسیر در حال ساخت از سوی پلیس راه انجام و به رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند توصیه می‌کند در صورت غیرضروری بودن مسافرت از این مسیر تردد نکنند.

فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال گفت: این راه همچنان در دست ساختمان است و مصالح به کار رفته باعث لغزندگی شدید سطح این راه شده و علاوه بر این راه هیچ علایم راهنمایی و رانندگی یا سایر موارد ایمنی را ندارد که در صورت غفلت رانندگان عبوری حادثه تلخی را به دنبال خواهد داشت. با توجه به شرایط ذکر شده جاده، ضرورت دارد که رانندگان نهایت دقت را در صورت مسافرت‌های ضروری از این مسیر داشته باشند، چراکه در صورت بروز هرگونه حادثه مسئولیت با راننده خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید