• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71035
+
-

۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شهرک‌های صنعتی استان


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای تأمین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان جذب شد. 

به گزارش ایرنا، افزود: گازرسانی به شهرک‌های صنعتی خمین، دلیجان، مأمونیه، کاوه ساوه، ایبک‌آباد و عملیات آب‌رسانی و تکمیل طرح‌های تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی خمین و دلیجان از مهم‌ترین طرح‌های برنامه‌‌ریزی شده امسال شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است.

وی ادامه داد: عملیات برق‌رسانی و طرح‌های روشنایی و زیرسازی و آسفالت معابر و محوطه‌سازی در شهرک‌ها و نواحی مختلف استان مرکزی از دیگر برنامه‌های شهرک‌های صنعتی در سال جاری است. مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: اگر چه شهرک‌های صنعتی خیرآباد، ساوه و زرندیه بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران است، اما تأمین زیرساخت‌های لازم از قبیل تأمین برق، گاز، آب و راه‌های دسترسی، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان و ارائه مشوق‌های مختلف می‌تواند انگیزه لازم را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند که این موضوع در دستور کار این دستگاه خدماتی قرار دارد. 

وی بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد از واحدهای تولیدی راکد و تعطیل استان مرکزی در سال گذشته احیا شد و اکنون در حال تولید هستند. مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: با وجود این‌که بیشترین واگذاری زمین‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی درنیمه دوم هر سال انجام می‌شود، اما تاکنون بیش از ۴۰ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده که این موضوع به دلیل بالندگی و انگیزه فعالان صنعتی در رونق تولید است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید