• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 70993
+
-

مرغداری‌های متخلف لرستان نقره‌داغ شدند

مرغداری‌های متخلف لرستان نقره‌داغ شدند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲۹ میلیارد ریال برای مرغداران متخلف در این استان و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی خبر داد. به گزارش مهر، «فریبرز حسامی» در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اعلام نرخ مصوب مرغ و لزوم تحویل مرغ توسط مرغداران به کشتارگاه‌ها و سطح عرضه، حسب آمار و اطلاعات واصله از دستگاه‌های ذی‌ربط همچون اداره کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی، تاکنون ۶ پرونده تخلف به ارزش ۲۹ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال برای مرغداران متخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی به منظور طی مراحل قضایی ارسال شده است.

وی ادامه داد: اکیپی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی بر عملکرد مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های استان نظارت می‌کنند. معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همچنین، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، با افرادی که بدون هماهنگی اداره کل دامپزشکی اقدام به خروج مرغ یا گوشت به بیرون استان کنند، برخورد لازم و قانونی صورت خواهد گرفت.

حسامی تاکید کرد: به طور حتم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها تمام ظرفیت خود را برای مقابله با هرگونه تخلف احتمالی در حوزه‌های مختلف به خصوص توزیع و قیمت مرغ به کار خواهند گرفت تا شاهد ایجاد ثبات در بازار این محصول باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید