• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 70981
+
-

آغاز ساخت پروژه سبزه میدان؛ قبل از هفته دولت

آغاز ساخت پروژه سبزه میدان؛ قبل از هفته دولت

فرماندار شهرستان زنجان گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده انتظار داریم پروژه سبزه‌میدان قبل از هفته دولت امسال آغاز شود. 

رضا عسگری در گفت‌و‌گو با مهر با بیان این‌که سبزه‌میدان یکی از طرح‌های محوری شهر زنجان است، افزود: این پروژه با توجه به این‌که مردم سال‌های متمادی چشم‌انتظار تعیین تکلیف آن بودند به یک مطالبه عمومی تبدیل ‌شده و از طرف دیگر هزینه‌های زیادی نیز برای تملک این پروژه صورت گرفته است. 

وی با یادآوری این‌که هزینه‌هایی که برای پروژه سبزه‌میدان در سال‌های گذشته توسط شهرداران ادوار مختلف صورت گرفته از سرمایه‌های این شهر بوده است، بیان کرد: این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در نقطه‌ای واقع‌ شده است که حتماً باید به طور ویژه اجرا شود. 

فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: از طرفی هزینه‌هایی که برای پروژه سبزه‌میدان صرف‌شده این موضوع را به یک انتظار و مطالبه عمومی تبدیل کرده است. طبیعتاً این مهم یکی از برنامه‌ها و پیگیری‌های جدی ماست تا بتوانیم این پروژه را هرچه زودتر شروع کنیم. 

عسگری با بیان این‌که کارهای مقدماتی این پروژه انجام و مصوبات لازم نیز اخذ شده است، گفت: طبیعتاً مجموعه شهرداری و مدیریت شهری نیز پروژه سبزه‌میدان را به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی خود قرار داده است. تعهد کرده‌اند امسال این پروژه را شروع کنند و به‌طور حتم امسال شاهد آغاز این پروژه خواهیم بود. 

وی با اشاره به این‌که مناقصه پروژه سبزه‌میدان به دلایل فنی و مشکلات دیگری که بوده ابطال‌ شده است، تصریح کرد: امیدواریم طی ۲ هفته آینده و با توجه به توزیع پاکت‌ها بین پیمانکارانی که تأیید صلاحیت شده‌اند، بلافاصله بعد از تعیین پیمانکار این کار شروع شود. 

فرماندار شهرستان زنجان توضیح داد: با توجه به ابطال مناقصه در چند مرحله، معتقدیم روند اجرای پروژه کمی طولانی شده است و انتظار داریم قبل از آغاز هفته دولت امسال، شاهد آغاز رسمی اجرای این پروژه باشیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید