• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 70971
+
-

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در آینده نزدیک

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در آینده نزدیک تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در کشور اجرایی خواهد شد، گفت: نیروهای شهرداری همدان، قهاوند، مریانج و جورقان با پیگیری‌های صورت‌گرفته تبدیل وضعیت می‌شوند. 

امیر خجسته در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که جلسه‌ای با حضور شهرداران و اعضای شورای شهر قهاوند، جورقان، مریانج و شهرستان فامنین و معاون عمرانی وزارت کشور درباره تعیین و تکلیف قیر برگزار شد، افزود: دستورهای لازم برای تامین قیر این مناطق با توجه به سردسیر بودن استان در اولویت قرار گرفت. 

وی با اشاره به این‌که بودجه خوبی برای شهرداری‌های این مناطق جذب شد بیان کرد: شهرداری این مناطق مظلوم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند تا توانایی احقاق حق مردم را داشته باشند. نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این مناطق باید به ماشین‌آلات مورد نیاز خود تجهیز شوند ادامه داد: در آینده نزدیک تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در کشور عملی و اجرایی خواهد شد. 

وی با اشاره به این‌که تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در صحن کمیسیون اجتماعی تصویب شده است، گفت: نیروهای شهرداری همدان، قهاوند، مریانج و جورقان با پیگیری‌های صورت‌گرفته تبدیل وضعیت می‌شوند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید