• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 70945
+
-

متخلفان زیست‌محیطی منطقه لار زاهدان را پاک‌سازی کردند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان زیست‌محیطی که لاشه‌های حیوانات اهلی را در منطقه لار شهرستان زاهدان رهاسازی کرده بودند، مجبور به جمع‌آوری و پاک‌سازی این محیط شدند. 

به گزارش ایرنا «حمید ریگی» افزود: ماموران اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هنگام گشت‌زنی در منطقه لار با لاشه چند حیوان اهلی تلف‌شده که به صورت غیراصولی امحا شده بودند، رو‌به‌رو شدند. 

وی افزود: با افزایش گشت و کنترل محیط‌بانان در این منطقه سرنشینان خودرویی که اقدام به رها‌سازی لاشه‌های حیوانات تلف‌شده می‌کردند، شناسایی و متوقف شدند. 

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط ‌زیست سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان متعهد شدند لاشه‌های رهاشده در منطقه را جمع‌آوری و به طور اصولی و بهداشتی امحا کنند که در ۲ روز گذشته این منطقه را پاک‌سازی کردند. 

ریگی گفت: ماموران اجرایی و حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست برای انجام وظایف محوله و پاکیزگی بهتر محیط زیست نیاز به همکاری عمومی دارند که امید است شهروندان بیش از پیش با آنان همکاری کنند. 

وی از شهروندان استان درخواست کرد چنانچه به موردی در زمینه آلوده‌سازی محیط زیست برخورد کردند مراتب را به نزدیک‌ترین محیط‌بانی یا اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا اقدام لازم برای پاک‌سازی محیط انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید