• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70905
+
-

شگرد جذب خریدار کتاب


مالک یک کتابفروشی در کانادا برای جذب مشتری از روشی استفاده کرده که با استقبال خوبی از سوی مشتریان رو‌به‌رو شده است.
به گزارش گلوبال نیوز، حدود یک سال پیش تام لی، مالک کتابفروشی تروبادور در شهر اوتاوای کانادا متوجه پایین‌آمدن فروش کتاب‌های کتابفروشی‌اش نسبت به سال‌های گذشته شد.
او برای افزایش خریداران کتاب هرهفته یک لوله کاغذ کادویی قهوه‌ای روشن می‌خرد و کتاب‌ها را مانند هدیه‌های کریسمس بادقت با آن بسته‌بندی می‌کند؛ اما به جای استفاده از روبان، یک سربرگ کوچک را که سرنخ‌ها و نشانه‌هایی از محتویات داخل کتاب روی آن نوشته شده با نخ نازکی به دور کتاب‌ها می‌پیچد و سپس عبارت «هیچ کتابی را از روی ظاهر آن قضاوت نکنید» را با ماژیک درشتی روی کتاب بسته‌بندی شده می‌نویسد و نقل قولی را از داخل کتاب در ذیل آن برای خواننده احتمالی اضافه می‌کند. همین شگرد ساده شمار کتابخوان‌ها و خریدار‌های کتاب را در محله او افزایش داده‌است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید