• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70832
+
-

جاسازی شیشه در درز شلوار

جاسازی شیشه در درز شلوار


قاچاقچیان که با جاسازی شیشه در درز شلوار قصد قاچاق این محموله را داشتند ناکام ماندند.
به گزارش همشهری، ظهر یکشنبه 2مرد راهی اداره پست چهارراه لشگر در تهران شدند و خواستند بسته‌ای را به مقصد شهر دیگری پست کنند. بسته آنها شامل 5شلوار پارچه‌ای بود که کارمندان پست با توجه به وزن شلوارها به ماجرا مشکوک شدند و پلیس را خبر کردند.
مأموران با حضور در اداره پست به بررسی شلوارها پرداختند و متوجه شدند درز کمر این شلوارها به‌صورت غیرطبیعی سفت است و به‌نظر می‌رسد چیزی داخل آنها جاسازی شده است. آنها وقتی درز شلوار را شکافتند متوجه شدند که داخل آن به طرز ماهرانه‌ای مواد‌مخدر شیشه جاسازی شده است. در ادامه 2مرد جوان دستگیر شدند و در تحقیقات گفتند که در یک شرکت پیک‌موتوری مشغول فعالیت هستند. آنها مدعی شدند که فردی این شلوارها را به آنها داده و خواسته از طریق پست، آنها را به آدرس معینی ارسال کنند و این افراد نیز طبق نرخ‌نامه کرایه دریافت کرده و راهی اداره پست شده و از ماجرای جاسازی موادمخدر در درز آنها خبر نداشته‌اند.
به گفته سرهنگ سعید آقایاری، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت، مواد‌مخدر جاسازی شده در درز شلوارها ۶۰۰ گرم است و یکی از متهمان موتورسوار و دیگری مسئول مجموعه پیک موتوری است که هر دو بازداشت و به مقام قضایی معرفی شدند.


این خبر را به اشتراک بگذارید