• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70796
+
-

روس‌ها آماده سرمایه‌گذاری در «پیام»

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام : منطقه ویژه اقتصادی پیام آمادگی دارد در یک همکاری مشترک فرصت سرمایه‌گذاری روسیه را فراهم سازد

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشستی که با حضور نمایندگانی از بازرگانی فدراسیون روسیه در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد، علاقه‌مندی خود را برای حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور روسیه در این منطقه اعلام کرد و گفت: با نیازسنجی‌های صورت‌گرفته توسط خود شرکت‌های سرمایه‌گذار، بازار فروش محصولات و تولیدات آنها در کشور وجود دارد و حتی‌ امکان صادرات نیز به سایر کشورها هست. به گزارش همشهری «نادر ثناگو» در ادامه نشست با این هیات که متشکل از رئیس و نمایندگان بازرگانی فدراسیون روسیه (زیرمجموعه وزارت صنعت روسیه) در جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه‌گذار آن کشور بودند، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و امکانات موجود منطقه افزود: در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود، امکان فعالیت‌های اجرایی عمرانی و خدماتی نیز مهیاست.

وی موضوع نزدیک بودن به پایتخت را مزیت این منطقه دانست و ادامه داد: این مزیت باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی و حتی برندهای برتر کشور، البرز را برای فعالیت خود انتخاب کنند. ثناگو با اشاره به امکان فعالیت در حوزه مونتاژ قطعات در منطقه اقتصادی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام آمادگی دارد در یک همکاری مشترک فرصت ایجاد کارخانه مونتاژ قطعات دستگاه‌های اتوبوس و همچنین کارگاه‌های تعمیرات هلیکوپتری را با سرمایه‌گذاران کشور روسیه فراهم سازد. این هیات که با هدف بررسی میدانی شرایط و امکانات و ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور یافته بودند، از بخش‌های فرودگاهی، ترمینال و منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید و همچنین علاقه‌مندی خود را برای حضور و فعالیت در این منطقه اعلام کردند. همچنین مقرر شد مراحل قانونی و مکاتبات رسمی برای ادامه همکاری‌ها توسط طرفین تا انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین پیگیری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید