• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70788
+
-

اجرای 2 پروژه عمرانی در بافت فرسوده خورموج

اجرای 2 پروژه عمرانی در بافت فرسوده خورموج

فرماندار دشتی گفت: 2 پروژه عمرانی در بافت فرسوده شهر خورموج با اعتبار 6 میلیارد ریال اجرا می‌شود. 

به گزارش مهر، «عبدالله نادری» در نشست ستاد بازآفرینی محلات هدف دشتی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل پارک محله‌ای و چمن مصنوعی است و پیمانکار مشخص و کارگاه نیز تجهیز شده است. 

وی افزود: تاکنون ۸۴ تن قیر برای آسفالت معابر بافت فرسوده اختصاص یافته و هم‌اکنون با تلاش‌های مجموعه شهرداری، تمامی معابر آسفالت شده است. نادری از ساماندهی بازار صفا و حسینیه میرزای شهر خورموج خبر داد و گفت: این پروژه با هدف رونق بازار صفا اجرا می‌شود و می‌طلبد برای اجرای آن همه ابعاد در نظر گرفته شود. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، برای اجرای این پروژه 3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و مابقی اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه توسط شهرداری تامین خواهد شد. 

فرماندار دشتی بر ضرورت نوسازی منازل مسکونی در بافت‌های فرسوده تاکید کرد و ادامه داد: دولت به ازای هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند و از طرفی، شهرداری و شورای شهر خورموج برای صدور پروانه به صورت صدرصد تخفیف می‌دهد که می‌طلبد اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت بگیرد. نادری اظهار کرد: برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهر کاکی نیز ۸۶ تن قیر اختصاص داده شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید