• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70774
+
-

رشد ۳۸ درصدی تسهیلات ازدواج در قم

مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان این‌که پرداخت تسهیلات ازدواج در ۲ سال گذشته رشد چشمگیری داشته و از 3 میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است گفت: در استان قم میزان تسهیلات سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد ۳۸ درصدی داشته است.

«رسول منعم» با تبریک هفته ازدواج با اشاره به صدور مجوز مرکزهای مشاوره ازدواج در کشور اضافه کرد: در استان قم 6 موسسه مجوز فعالیت در این زمینه گرفته‌اند و 4 موسسه دیگر نیز در مراحل اخذ مجوز قرار دارند. 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج گفت: در سال گذشته، برگزاری ۲۴۷ کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ هزار و ۵۳۸ نفر، یکی از اقدام‌های این اداره کل در موضوع ازدواج بود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم با اشاره به تشکیل مجمع خیران ازدواج در قم اظهار کرد: هفته گذشته در برنامه‌ای با حضور مسئولان، رقمی بیش از یک میلیارد تومان برای زوج‌های نیازمند جمع‌آوری شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز در این آیین گفت: مجموعه استانداری و وزارت ورزش و جوانان بر اساس رسالت خود، بنا دارند که با توجه به حضور خوب سمن‌ها، برنامه‌های مشاوره‌ای پیش از ازدواج را به 3 تا 5 سال پس از ازدواج نیز ادامه دهند. 

«محمدرضا گروسی» با بیان این‌که در تسهیلات ازدواج رشد خوبی داشته ایم افزود: چند روز قبل جلسه‌ای با مدیران بانک‌ها برگزار شد و بر اساس دستور استاندار به آنها تأکید شد تا وام‌ها در کمترین زمان و با کمترین ضامن در اختیار زوج‌ها قرار بگیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید