• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70674
+
-

باند سارقان مسلح خودرو در سراوان متلاشی شد

پلیس
باند سارقان مسلح خودرو در سراوان متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان باند سرقت‌های مسلحانه خودرو در این شهرستان متلاشی شد. 

به گزارش مهر، سرهنگ «ابراهیم ملاشاهی» افزود: بیست‌وهشتم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق شهر سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباخته و بهره‌گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند سرنخ‌هایی از این سارقان به دست آورند و یکی از آن‌ها را شناسایی کنند. 

وی ادامه داد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراوان این متهم سابقه‌دار را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و با جمع‌آوری ادله کافی روز گذشته او و ۲ همدستش را در حال فرار از مخفیگاهشان در یکی از روستاهای شهرستان سراوان دستگیر کردند. 

ملاشاهی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف خودرو وانت مسروقه، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و 3 عدد فشنگ جنگی کشف شد. 

وی افزود: متهمان که از افراد سابقه‌دار هستند در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت یک دستگاه خودرو وانت دیگر و یک دستگاه موتورسیکلت و ۹ عدد سلیندر گاز ۵۰ کیلویی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید