• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70673
+
-

سهمیه آب شرب لرستانی‌ها تا ۱۴۲۵ تعیین شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان: میزان تخصیص آب شرب جمعیت فعلی و آینده این استان تعیین تکلیف و به وزارت نیرو ابلاغ می‌شود

سهمیه آب شرب لرستانی‌ها تا ۱۴۲۵ تعیین شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از تعیین تکلیف میزان تخصیص آب شرب جمعیت فعلی و آینده (تا افق ۱۴۲۵) این استان و ابلاغ آن به وزارت نیرو خبر داد. به گزارش مهر، «رضا میرزایی» با اشاره به این‌که تخصیص‌های آب شرب، صنعت، کشاورزی و سایر مصارف لرستان تعیین تکلیف می‌شود، گفت: جلسه کارشناسی و مدیریتی تخصیص آب شرب مورد نیاز جمعیت فعلی و آتی (تا افق ۱۴۲۵) لرستان با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، آبفا، آبفار، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، نماینده اداره کل امور عشایر، مدیر آبفای شهرستان بروجرد، مشاوران آب منطقه‌ای استان، کارشناسان آب و فاضلاب کشور و مدیرکل دفتر کلان برنامه‌ریزی آب و آبفای وزارت نیرو با محوریت شرکت آب منطقه‌ای لرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه شرکت‌های آبفا، آبفار و امور عشایر لرستان نیازهای آب شرب فعلی و آتی جمعیت استان را ارائه کردند و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد مستندات خود را ظرف یک هفته به شرکت آب منطقه‌ای لرستان ارائه کنند. سپس مستندات توسط این شرکت با کمک مهندسان مشاور رای آب، پس از جمع‌بندی، به دفتر کلان برنامه‌‌ریزی آب و آبفای وزارت نیرو تحویل ارائه می‌شود و وزارت نیرو هم تخصیص آب شرب مورد نیاز جمعیت استان را اصلاح می‌کند. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: همچنین مقرر شد جلسه آتی با موضوع تخصیص‌های آب مورد نیاز صنعت استان در روزهای آتی با محوریت شرکت آب منطقه‌ای لرستان در معاونت آب و آبفا و با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار و تخصیص‌های بخش صنعت لرستان نیز تعیین ‌تکلیف شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید