• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70654
+
-

طرح‌های اجتماعی هرمزگان اعتبار می‌‌گیرد

استاندار هرمزگان گفت: وزارت کشور اعتبارات خوبی را برای برنامه‌های حوزه اجتماعی در نظر گرفته که این بودجه‌ها با ارائه طرح تخصیص پیدا می‌کنند. 

 «فریدون همتی» در نشست با مدیران دفاتر تسهیلگری محلات شهر بندرعباس اظهار کرد: باید با کمک دفاتر تسهیلگری طرح‌های مناسبی در حوزه اجتماعی محلات شهر بندرعباس تهیه شوند و با جذب اعتبارات از طریق وزارت کشور، به مرحله اجرا درآیند. وی افزود: مشارکت مردم در نوسازی و ساخت خانه‌های جدید در محلات دارای بافت فرسوده بسیار مهم است و دفاتر تسهیلگری نقش مهمی در تشویق مردم به مشارکت در این طرح مهم دارند. 

استاندار تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری با حضور در بطن محلات، مشکلات آن‌ها را به خوبی شناسایی و راهکارهای مناسبی را برای رفع مشکلات پیشنهاد و اجرایی می‌کنند. دستگاه‌های اجرایی نیز باید با این دفاتر هماهنگی داشته باشند. 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده بندرعباس، گفت: از دفاتر تسهیلگری انتظار داریم با گفت‌وگو با مردم این محلات، شرایط نوسازی را برای آنان تبیین و آن‌ها را برای مشارکت در ساخت‌و‌ساز خانه‌های جدید ترغیب کنند. 

همتی توسعه و ترویج آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در محلات را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: این کار با هدف اشتغال‌زایی و ایجاد کسب و کار در محلات بسیار مهم است و باید مورد توجه دفاتر تسهیلگری قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید