• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70652
+
-

تشدید برخورد با تخلفات ساختمانی در همدان

گشت‌های خودرویی واحد پیشگیری تخلفات شهرداری افزایش یافته و در ۴ ماه امسال 1544 اخطاریه برای ساخت وسازهای غیرقانونی صادر شده است

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از افزایش ۵۰ درصدی برخورد با تخلفات ساختمانی در شهر همدان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری، حسین مردانی اظهار کرد: طی ۴ ماه ابتدای سال جاری بیش از 2۵۸۲ مورد ضبط لوازم غیربرقی، ۵۸۴ مورد ضبط لوازم برقی، 1۱۰۹ مورد جمع‌آوری مصالح غیرمجاز ساختمانی و 1۵۴۴ مورد صدور اخطاریه به علت ساخت‌وسازهای غیرقانونی اعمال شده است. 

وی در ادامه با تأکید بر ادامه تشدید برخوردها با ساخت‌وسازهای غیرقانونی به افزایش گشت‌های خودرویی کنترل ساختمان اشاره کرد و گفت: امسال با هدف کنترل دقیق، منظم‌تر و تحت پوشش قرار دادن مناطق مستعد تخلف ساختمانی نسبت به گشت‌های کنترل باغ‌های واقع در اراضی کشاورزی و حریم از گشت‌های داخل شهر به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی در مناطق چهارگانه و حریم قانونی شهر تفکیک شده است. 

این مسئول با اشاره به اجرای ماده ۱۰۰ قانون شهرداری توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری افزود: در 4 ماه نخست سال گذشته 1۷۱۹ مورد ضبط لوازم غیربرقی، ۲۶۹ مورد ضبط لوازم برقی، ۲۰۱ مورد جمع‌آوری مصالح و 1۴۲۹ مورد اخطاریه صادر شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید