• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70587
+
-

دزد طلافروشی در بورس ورشکسته شد


شاگرد طلافروشی هر بار با سرقت بخشی از طلاهای مغازه، در بورس سرمایه‌گذاری می‌کرد اما این سرمایه‌گذاری‌های او نتیجه نداشت و هر بار ورشکسته می‌شد تا اینکه رازش فاش شد.
به گزارش همشهری، بعدازظهر شنبه مأموران کلانتری 167تهران در جریان دستگیری سارق یک طلافروشی در منطقه دولت‌آباد قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. سارق کسی نبود جز شاگرد طلافروشی که بخشی از طلاهای مغازه را دزدیده بود و صاحب مغازه با بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته متوجه موضوع شده و با کمک همسایه‌ها او را دستگیر کرده بود.شاگرد جوان توسط مأموران به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌ قرار گرفت.
او با اعتراف به سرقت از طلافروشی گفت: طی 5سال گذشته هر بار بخشی از طلاهای مغازه را بی‌آنکه صاحب طلافروشی متوجه شود سرقت می‌کردم. سپس آن را فروخته و پولش را تبدیل به دلار کرده و در بورس سرمایه‌گذاری می‌کردم. من امیدوار بودم که روزی این سرمایه‌گذاری‌های من جواب بدهد و پولدار شوم اما این اتفاق هرگز رخ نداد و هربار سرمایه‌گذاری‌هایم با شکست روبه‌رو می‌شد و در بورس ورشکسته می‌شدم.او ادامه داد: طی این سال‌ها حدود 8کیلو طلا دزدیدم و در نهایت صاحب مغازه که به ماجرا مشکوک شده بود مرا زیرنظر گرفت و دستم را رو کرد. به گفته سرهنگ پیمان احمدی، رئیس‌کلانتری 167، پس از اعترافات متهم برای او قرار قانونی صادر شد و وی برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه نهم آگاهی تهران قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید