• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70556
+
-

در حاشیه سیاست

در حاشیه سیاست
در حاشیه سیاست


تلاش دوساله احمدی‌نژاد برای دیدار با رهبری
عباس امیری‌فر نزدیک‌ترین روحانی به محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری، گفته: احمدی‌نژاد 2 سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات بگیرد ولی به او وقت نمی‌دهند! به گزارش انصاف‌نیوز، امیری‌فر در یادداشتی نوشت: کسی که متمرد و مطرود رهبری است، 2 سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات بگیرد ولی به او وقت نمی‌دهند! برخلاف نظر رهبری که مذاکره با ترامپ را جایز نمی‌داند و او را آدم بسیار بدی می‌داند، احمدی‌نژاد به ترامپ نامه می‌نویسد و با کمال پررویی می‌گوید ترامپ مرد عمل است!

احتمال نشست مشترک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان
نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال برگزاری نشست مشترک دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا با وزیر کشور در روزهای آینده خبر داد. به‌گزارش تسنیم، الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس، با اشاره به نشست اخیر دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب با وزیر کشور، گفت: پیش از این عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور جلسه‌ای با دبیران احزاب اصولگرا داشت و پس از آن قرار شد که جلسه‌ای نیز با اصلاح‌طلبان داشته باشد. وی با اعلام اینکه قرار بر این شد تا جلسات دیگری نیز در همین راستا برگزار شود، افزود: احتمالا در روزهای آینده احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب نشست مشترکی با محوریت انتخابات با وزیر کشور داشته باشند.

افروغ: باید انقلابی دهه 50 شوم
عماد افروغ، نماینده ادوار مجلس و جامعه‌شناس سیاسی در گفت‌وگویی با فارس، گفته است: این روزها به جایی رسیده‌ام که باید بار دیگر انقلابی دهه 50 شوم؛ یقه بگیرم که این چه وضعی است و حتی یقه خیلی‌ها را بگیرم که اگر نمی‌توانید کشور اسلامی را اداره کنید، پس شعارش را هم ندهید؛ چون اگر کشور را نتوان به‌صورت اسلامی اداره کرد و شعار اسلامی شدن را داد و خلاف عملکرد پیش رفت، این لطمه به اسلام است و حتی نه‌تنها لطمه به اسلام است بلکه اسلام روکشی برای فریبکاری و برای کسانی شده است که به نام دین، مال مردم را به تاراج می‌برند و اموال بیت‌المال را اسراف می‌کنند.

تلاش بدلی‌ها برای کنار زدن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان
محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی هشدار داد: برخی می‌خواهند در کشور جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب را کنار بزنند و جریان بدلی و خطرناک را که هیچ امتحانی در عرصه‌های مختلف جامعه نداشته، سر کار بیاورند. به گزارش تسنیم، صفارهرندی در بخشی از اظهارات خود گفته: متأسفانه برخی از افراد که روزی در کشور انقلابی بودند و شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند امروز ترامپ را مرد عمل می‌دانند و دم از رفاقت با دشمنان می‌زنند. به‌نظر می‌رسد که مقصود صفارهرندی احمدی‌نژاد باشد که چندی پیش از ضرورت مذاکره با ترامپ سخن گفته و او را مرد عمل خوانده بود!

این خبر را به اشتراک بگذارید