• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70540
+
-

تکمیل طرح جاده فیروزآباد 0 الشتر اعتبار گرفت

فرماندار سلسله گفت: به منظور تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از طرح چهارخطه فیروزآباد ـ الشتر ۱۷ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرستان به این طرح اختصاص یافت. شریف خسروی در حاشیه بازدید از این طرح در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به این‌که طرح چهارخطه فیروزآباد ـ الشتر در مجموع دارای 6/14 کیلومتر طول است، اظهار کرد: در فاز نخست اجرای طرح ۸ کیلومتر از این مسیر آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید و حدود 3 کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است. 

وی با اشاره به اختصاص ۱۷ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرستان به این طرح افزود: ۵۰ میلیارد ریال نیز از منابع ملی به این طرح اختصاص یافته است.  فرماندار سلسله ادامه داد: از آنجا که جاده الشتر ـ فیروزآباد در گذشته روستایی بوده و زمین‌های کشاورزی حاشیه جاده نیز قیمت بالایی داشته به همین دلیل طراحی هندسی خوبی نداشته است.

خسروی با اشاره به اجرای طراحی‌های فاز دوم مسیر و آماده آسفالت بودن 3 کیلومتر از آن گفت: انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی قیر مورد نیاز را برای آسفالت آن تامین کند. وی با اشاره به معارضین مسیر اجرای طرح در فاز دوم، خاطرنشان کرد: بخشی از این معارضین دولتی هستند که خوشبختانه حداکثر همراهی برای پیشبرد عملیات اجرایی طرح را دارند، اما تعدادی از معارضین هم از اهالی هستند که باید اقدامات لازم را برای همراهی آنها به منظور ادامه اجرای طرح انجام دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :