• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70500
+
-

مجتمع رفاهی در محور سلطانیه- خدابنده ساخته می‌شود

به دنبال پیگیری‌های انجام‌گرفته، نقشه‌های اجرایی طرح ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی، تفریحی و اقتصادی در مسیر سلطانیه ـ خدابنده به عنوان یکی از محورهای مهم گردشگری این استان با ۲۰۰ میلیارد ریال تدوین شد که در حال پیگیری است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار سلطانیه گفت: رویکرد اساسی دولت تدبیر و امید در این استان مبتنی بر رفع موانع تولید و ایجاد رونق در زمینه تولید و اشتغال‌زایی است. 

حسین رحمانی هزاررود با اشاره به رفع موانع تولید کارخانه دیبا فایبرگلاس سلطانیه اظهار کرد: این مهم نیازمند تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است و در این باره رایزنی‌های لازم انجام خواهد شد تا یکی از جلسات پیش روی این کارگروه در محل این کارخانه برگزار شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شعار سال جاری مسئولیت خطیر و مضاعفی برعهده کارگزاران و مجریان قانون در لایه‌های مختلف نهاده شده است و بنابراین رویکرد مدیریت شهرستان نیز بر پایه بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن به منظور رفع موانع تولید و ایجاد رونق بوده است.

فرماندار سلطانیه همچنین بر لزوم جذب سرمایه‌گذار برای اشتغال‌زایی و ارتقای شاخص‌های تولید و خدمات تأکید کرد و افزود: در شهرستان سلطانیه نیز اهتمام ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به کار گرفته شده است تا سرمایه‌گذاران با احساس امنیت و لمس کامل حمایت ارگان‌های دولتی از آنان برای انتقال بیشتر سرمایه خود به شهرستان سلطانیه ترغیب شوند. 

رحمانی هزاررود یادآور شد: تنها راه گذر از پیچ‌های تاریخی ناشی از تحریم‌های ظالمانه ایران توسط معاندان، همدلی و اتحاد همگانی است بنابراین در شهرستان سلطانیه نیز تأکید شده همه دستگاه‌ها با حفظ روحیه همبستگی برای برداشتن موانع موجود در مسیر تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی گام اساسی بردارند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید