• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70425
+
-

راه‌اندازی سایت بالون‌سواری گرگان در دهه ولایت و کرامت

شهردار گرگان گفت: سایت بالون‌سواری گرگان در دهه ولایت و کرامت راه‌اندازی می‌شود.به گزارش مهر «عبدالرضا دادبود» در صحن علنی شورای شهر گرگان در خصوص برخی از پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: پروژه بالون‌سواری که قرار بود نوروز امسال افتتاح شود به دلیل برخی از مسائل به تاخیر افتاد.وی توضیح داد: سرمایه‌گذار پروژه، بالون را در موعد مقرر تهیه کرد، اما به دلیل این‌که بالون ساخت ایران بود، سازمان هواپیمایی کشور با آن مخالفت کرد و ادامه کار منوط به چندین‌بار تست و آزمایش شد.

دادبود گفت: سرمایه‌گذار چندین بار بالون را تست کرده و در این هفته هم تست نهایی انجام خواهد شد. بعد از تایید سازمان هوایی کشور به گرگان منتقل و در دهه ولایت و کرامت راه‌اندازی می‌شود.این مسئول تصریح کرد: پروژه شهربازی هم پیشرفت خوبی دارد و مجوزهای اولیه آن اخذ و سرمایه‌گذار هم انتخاب شده است.شهردار گرگان بیان کرد: به دلیل این‌که برخی از استانداردهای جهانی وسایل شهربازی باید توسط شرکت‌های خارجی تایید شود، به دلیل تحریم این کار با مشکلاتی روبه‌رو شده و سرمایه‌گذار درصدد برطرف کردن آنهاست.

دادبود در خصوص پروژه تفریحی، تجاری در چهارشنبه‌بازار گفت: کارهای مقدماتی این پروژه انجام شده و به زودی با حضور یک مسئول کشوری کلنگ‌زنی می‌شود.این مسئول با بیان این‌که فراخوان برای پروژه سورتمه داده شده، در خصوص پروژه تله‌کابین اظهار کرد: ایراداتی سازمان جنگل‌ها به این پروژه گرفته بود که باید برطرف شوند.وی افزود: پروژه تله‌کابین در دل پروژه ۶۰۲ هکتاری ناهارخوران گنجانده شده و بعد از برطرف کردن اشکالات اجرا می‌شود. تاخیر در اجرای پروژه‌ها به دلیل طی کردن پروسه اداری بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید