• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70279
+
-

شوخی با لوگو درد سرساز شد

شوخی با لوگو درد سرساز شد

کری‌خوانی هواداران سرخابی از داربی و قهرمانی و ستاره، حالا حتی به لوگوی این دو باشگاه سرایت کرده است. بعد از توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس و شوخی آبی‌ها با این اتفاق، این بار لوگوی باشگاه استقلال توقیف شد تا نوبت هواداران، روزنامه حامی باشگاه و البته مجری پرسپولیسی تلویزیون باشد که این موضوع را سوژه طنز و کری‌خوانی کنند. هر چند که مطابق انتظار شوخی نه چندان خوشایند مجری تلویزیون صدای اعتراض هواداران استقلال را بلند کرد. باشگاه استقلال هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:« در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایقشان احترام بگذارد، متأسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به‌طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است. باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان «عذرخواهی رسمی» سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان قطع خواهد کرد.»
 اعتراض گسترده استقلالی‌ها البته خیلی زود مجری برنامه سلام صبح بخیر را وادار کرد با انتشار ویدئویی از هواداران استقلال عذرخواهی کند و ماجرا را به کری‌خوانی خود با کارگردان و تهیه‌کننده برنامه که به گفته او به‌شدت استقلالی هستند ربط بدهد؛ هرچند که مطابق شنیده‌ها تهیه‌کننده این جنگ صبحگاهی هم طرفدار متعصب پرسپولیس است و به‌نظر می‌رسد عوامل برنامه برای برداشته شدن فشار از روی مجری که حتی شماره همراهش در کانال‌های هواداری دست به‌دست می‌شده، خیلی زود دست به‌کار شده‌اند. حسین کلهر، مجری تازه‌کار رسانه ملی که در واقع به جای رشیدپور صبح‌ها برنامه صبحگاهی را اجرا می‌کند روز گذشته حتی صفحه‌اش در اینستاگرام را هم بست تا از حملات هواداران خشمگین در امان بماند.
 توقیف لوگوی پرسپولیس و 
کری خوانی آقای بازیگر
کری بر سر لوگوها البته تازگی ندارد. اواخر تیرماه بعد از اینکه یکی از طلبکاران پرسپولیس پس از مراجعه چند باره به باشگاه نتوانسته بود طلب خود را بگیرد، حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس را از دادگاه گرفت و اعلام شد تا چند روز آینده این لوگو به مزایده گذاشته شود. بعد از این اتفاق سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که از استقلالی‌های متعصب است، در استوری اینستاگرام خود نوشت: «دوستان عزیز اگر دور و بر خودتون کسی رو دارید که مسلط به گرافیک و کارهای کامپیوتری هست لطفا بفرستین به آدرس زیر با حقوق بالا! باشگاه پرسپولیس؛ جهت طراحی لوگوی جدید و ستاره جعلی.»
روزنامه پیروزی هم روز گذشته بعد از انتشار خبر توقیف لوگوی باشگاه رقیب فرصت را مناسب دید تا پاسخ کری‌خوانی هواداران آبی و در راس آنها سام درخشانی را بدهد. این روزنامه در یکی از تیترهای اصلی خود نوشت: «به یک گرافیست جهت طراحی لوگوی ساده با چند دایره نیازمندیم.»
  اتحاد آبی‌های عصبانی
با وجود عذرخواهی مجری سلام صبح بخیر عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که واحد حقوقی باشگاه شکایتش از رسانه ملی و این برنامه را پیگیری می‌کند. وریا غفوری کاپیتان این فصل استقلال هم یک پست تند و تیز علیه سازمان صدا و سیما منتشر کرد و نوشت:«صدا و سیما سازمانی که متأسفانه خیلی وقته بسیاری از مخاطبینش را از دست داده و شاهد ریزش هر چه بیشتر مخاطبینش هستیم. در این سازمان به‌صورت واضح شاهد حضور افرادی هستیم که هنوز از نظر شعور و درک به بلوغ نرسیده‌اند چه برسد که بتوانند در جایگاه مجری، برنامه‌ای 
در خور ‌شأن مردم ایران را اداره کنند. توهین مجری صدا و سیما به پرافتخار‌ترین تیم ایرانی به ‌شأن و منزلت این باشگاه بزرگ و پرطرفدار کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نکرد بلکه وضعیت سیاه صدا و سیما را سیاه‌تر کرد. لازم به ذکر است ندادن حق پخش تلویزیونی که از بدیهی‌ترین حقوق باشگاه‌های فوتبال است ضربه‌ای بزرگ به پیکره فوتبال از جانب صدا و سیما زده است.» این استوری را خیلی از آبی‌ها در حوزه‌های مختلف بازنشر کردند. از بازیکنان فعلی تیم و پیشکسوت‌های باشگاه تا نوید محمدزاده ستاره سینما که از آبی‌های متعصب است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :