• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70165
+
-

کازرون صاحب گمرک می‌شود

این سو و آن سوی استان
کازرون صاحب گمرک می‌شود

با تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان امسال تشکیلات گمرگ در شهرستان کازرون مستقر می‌شود و امید است نخستین محموله صادراتی از طریق گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شود.

 به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در نشست بررسی مسائل اقتصادی شهرستان کازرون که با حضور معاون عمرانی استانداری فارس و مسئولین استانی برگزار شد، گفت: تمام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کازرون برای استقرار گمرک آماده شده است.

«احد فتوحی» به عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی کازرون اشاره کرد و گفت: در صورتی که بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای رفع نواقص منطقه ویژه اقتصادی کازرون تامین شود، با استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون تا پایان امسال این تشکیلات وارد گام عملیاتی خواهد شد و اولین محموله از کازرون صادر می‌شود.


آمادگی برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز گفت: یک ماه قبل تصمیماتی برای حل مشکلات بعضی از طرح‌های عمده صنعتی و عمرانی شهرستان کازرون گرفته شد. امروز این طرح‌ها همگی عملیاتی شده و آماده بهره‌برداری است. 

«محمود رضایی کوچی» به چند طرح که عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده است، اشاره کرد و گفت: تصفیه‌خانه کازرون، پل بزرگ بالاده که بر اثر سیل چند سال اخیر تخریب شد، و ۱۵ طرح ورزشی از جمله 4 سالن ورزشی روستایی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان کازرون از طرح‌های آماده افتتاح است که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند. همچنین مرکز شیمی‌درمانی و پلی‌کلینیک کازرون از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان کازرون به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: تامین اعتبار برای بعضی از طرح‌ها از جمله کتابخانه مرکزی در دست ساخت کازرون و تامین اعتبار برای رفع مشکل آب‌رسانی به 14 روستای بخش مرکزی کازرون از تصمیماتی بود که در این نشست گرفته شد. در ادامه این نشست، شهرداران و بخشداران مشکلات اعتباری حوزه استحفاظی خود را بیان کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید