• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 70047
+
-

با مردم

با مردم








بیمه‌گذاران به سقف بیمه بدون تعهد می‌افزایند
کارگزاران بیمه‌ ‌هنگام بیمه‌کردن خودرو، منزل یا هر چیز دیگری برای سقف بیمه دایم تبلیغ می‌کنند، اما هنگام وقوع حادثه به سقف بیمه‌ای خود متعهد نیستند. آیا این انصاف است که هم پول سقف بیمه را بپردازیم و هم زمان خسارت از جیبمان برود؟
رضاپور از کاشمر

فراوانی سگ‌های ولگرد در ساری
سگ‌های ولگرد در شهر ساری به‌سادگی جولان می‌دهند و بسیار دیده می‌شود که جسد سگی که ماشین از رویش رد شده، در خیابان رها باشد. از مسئولان تقاضای جمع‌آوری این سگ‌ها را داریم.
از ساکنان خیابان صبا در ساری

مقبره مؤسس اولین تاکسیرانی تهران مرمت شود
مقبره بانوی بنام و خیّر مرحومه فخرالدوله، موسس اولین تاکسیرانی تهران وضعیت بسیار بدی دارد. از مسئولان تقاضا داریم محوطه حدود 200متری مقبره این بانوی نامدار و نیک‌اندیش را اصلاح کرده و نسبت به حفظ آرامگاه این بانوی ارزشمند اقدام کنند.
دلسوخته وطن از تهران

ایجاد شیارهای غیرکارشناسی در جاده چالوس به کرج
جاده چالوس که سال گذشته روکش آسفالت شد، با ایجاد شیارهای غیرکارشناسی، مشکلات زیادی برای رانندگان ایجاد می‌کند. این شیارها نه‌تنها راننده را هوشیار نمی‌کنند بلکه باعث کلافگی و خراب‌شدن جلوبندی ماشین‌ها به خصوص بومی‌ها می‌شوند که مدام در حال تردد هستند.
دانیالی از آسارا کرج

تکلیف ارزش پول ما با حذف صفرها چه می‌شود
با حذف صفر حقوق یک میلیون و 800هزارتومانی ما می‌شود 180هزارتومان؟ چطور با این پول زندگی کنیم؟
سبزه‌پرور از تهران

چرا فرهنگ غلط پاسکاری هنوز در ادارات حاکم است
در رشت به هر اداره‌ای که سر بزنید، می‌گویند اول باید رئیس امضا کند و دستور بدهد. درحالی‌که برای رسیدن به رئیس و گرفتن امضا باید کلی بین این کارمند و دیگری پاسکاری شوید. با الکترونیک‌شدن امور مختلف، کی قرار است این بازی‌ها تمام شود؟
خانقاهی از رشت

این خبر را به اشتراک بگذارید