• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 25 بهمن 1396
کد مطلب : 7002
+
-

گزیده‌ها

 تقدیر نمایندگان از راهپیمایان

220نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22بهمن تشکر کردند. به گزارش خانه ملت، در بخشی از این بیانیه که در پایان جلسه علنی دیروز مجلس قرائت شد، آمده است: پیام روشن ۲۲بهمن مردم به سردمداران آمریکا و رئیس‌جمهور عقب‌افتاده ذهنی آن و رژیم کودک‌کش صهیونیسم، مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌طلبی آنها بود. باش تا صبح دولتت بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.

 

 

 پولی توزیع نشده بود

مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به بررسی‌های صورت‌گرفته در مورد اعتراض‌های دهه نخست دی‌ماه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنش به ادعای توزیع پول میان معترضان اعلام کرد: در پی اعتراض‌هایی که چندی پیش اتفاق افتاد، بررسی‌هایی در کمیسیون امنیت ملی داشتیم اما در مورد مسائلی همچون توزیع پول اطلاعی نداریم.

 

 

 درخواست یک نماینده درباره اتباع بی‌مجوز

یک نماینده مجلس در تذکری گفت:  اتباعی که بدون جواز قانونی وارد کشور شده و موجب بیکاری کارگران فصلی ایرانی شده‌اند از کشور اخراج شوند. به گزارش ایسنا، حسن بهرام‌نیا گفت: امروز علاوه بر آنهایی که با مجوز وارد کشور شده‌اند - به گفته وزیر کار- در سال گذشته بیش از 2میلیون نفر بدون شرایط مشغول کار شدند. به این موضوع باید با توجه به رکود و بیکاری دقت شود. امروز کارگران فصلی ما بیکار هستند و علاوه بر بیکاری کارگران فصلی، تحصیلکرده‌هایمان حتی برای معیشت و برای پول توجیب خود با وجود تحصیلات مجبور به کارگری هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید