• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69972
+
-

شناسایی 220 انشعاب غیرمجاز آب

خبر
شناسایی 220 انشعاب غیرمجاز آب

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز از شناسایی ۲۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش فارس «عبدالحسین حسن‌زاده» گفت: این انشعابات معادل 72 هزار مترمکعب آب مصرف کرده‌اند و 3 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت آب‌بهای مصرفی دریافت شده است.
به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب و استانداردسازی انشعابات در روستاهای استان 573 کنتور خراب را تعویض کرده است. با تعویض کنتورهای خراب شرایط لازم برای مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکان فراهم
 می‌شود.
وی بیان کرد: افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر عدم پرداخت هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستورکار قرار
 دارد.
حسن‌زاده با اشاره به این‌که به صفر رساندن کنتورهای خراب در استان از اهداف اصلی شرکت است، اظهار کرد: در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می‌شود، بنابراین تعویض کنتور به اقدامی مستمر و دائمی تبدیل شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید