• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69921
+
-

هوا خنک می‌شود

دمای هوا در برخی شهرهای شمال غرب کشورمان از دیروز خنک‌تر شده و بر اساس پیش‌بینی‌ها کاهش دما تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت. به گزارش فارس، شهرهای شمالی آذربایجان غربی و شرق با کاهش 4 - 5 درجه‌ای دمای هوا روبه‌رو خواهند بود و در مناطق مرکزی اردبیل هم شدت گرمای هوا کاهش پیدا می‌کند.  کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان ‌غربی با اشاره به این‌که از جمعه به‌تدریج شاهد کاهش تدریجی دما در استان هستیم گفت: از امروز این روند کاهشی دما محسوس‌تر شده و دمای هوای استان 4-5 درجه کاهش می‌یابد.

«یاسر اشتاد» با اشاره به شرایط جوی هوا اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی مناطق شمالی استان و افزایش سرعت باد در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد نبود. همچنین روند کاهشی دما در استان محسوس‌تر می‌شود و دمای هوا 4-5 درجه کاهش پیدا می‌کند. مدیر کل سازمان هواشناسی استان اردبیل هم با بیان این‌که از دیروز شدت گرمای هوا در بیشتر مناطق استان به‌ویژه در مناطق مرکزی کاسته خواهد شد اظهار کرد: همچنان جو گرم در شهرهای شمالی استان و شهرستان کوثر تداوم خواهد داشت.

«سیاوش محمدی» افزود: روند کاهش دمای هوا تا روز دوشنبه در استان به‌ صورت تدریجی خواهد بود و افزایش ابر و وزش باد تا روز دوشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در عصرها در برخی مناطق به‌ویژه در مناطق کوه‌پایه‌ای رگبار باران احتمال می‌رود. «محمد اشجعی» معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی هم با بیان این‌که رگبار پراکنده، باران و رعد و برق همراه با کاهش دما برای قسمت‌های شمالی استان پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: کاهش دمای هوا از ظهر دیروز آغاز شده و تا اواسط هفته جاری تا 4 درجه سانتی‌گراد شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید