• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69919
+
-

ورزشگاه‌های بوشهر؛ آماده میزبانی از لیگ برتر

در استان
ورزشگاه‌های بوشهر؛ آماده میزبانی از لیگ برتر

با تلاش و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، ورزشگاه‌های شهرهای بوشهر و جم تا قبل از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌شوند.

 به گزارش ایرنا، «محمد نجفی» افزود: با توجه به تعهدات و سازوکارهای فراهم‌شده، استعلام‌ها برای احداث زیرساخت‌های ورزشگاه بوشهر تلاش خواهیم کرد تا ۲۰ مردادماه آماده شود و برای وضعیت ورزشگاه جم نیز پیگیری روزانه انجام گیرد و امیدواریم در لحظات آخر، نواقص و نیازهای آن برطرف و تکمیل شود. 

وی به اقدام‌های صورت‌گرفته ورزشگاه جم اشاره کرد و گفت: تاکنون دوربین‌های مداربسته نصب شده، مونیتورینگ در حال نصب است و شرایط برای صندلی ورزشگاه در شورای تامین فراهم و در حال خریداری است. نجفی اظهار کرد: در زمینه بلیت‌فروشی الکترونیکی روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور مدیران شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در هیات فوتبال برگزار می‌شود. 

وی افزود: مسئولان دستگاه ورزش و مدیران استان بوشهر با حساسیت خاصی در صدد آماده‌سازی ورزشگاه‌ها هستند که امیدواریم با این اتفاق، فوتبال استان برای آرامش و امنیت هواداران و تماشای بازی‌های لیگ برتر فراهم شود. 

نجفی با اشاره به این‌که شخصیت فوتبالی بارز استان بوشهر در کشور برجسته و نمایان شده است گفت: حضور ۲ تیم در لیگ برتر کشور که در تاریخ فوتبال استان بوشهر بی‌سابقه است، ۲ تیم در لیگ برتر ساحلی، یک تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان، ۱۱ تیم در لیگ برتر پایه، 2 تیم در لیگ دسته اول ساحلی، ۲ تیم در لیگ دسته دوم و ۳ تیم در لیگ دسته سوم نمایانگر شخصیت بارز فوتبال این استان است. 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: با شرایطی که برای فوتبال این استان ایجاد شده آسیب‌های سال گذشته را شناسایی می‌کنیم و به طور مستمر از دیدگاه صاحب‌نظران فوتبال و سیاست‌گذاری‌های فدراسیون، فیفا و‌ ای.اف.سی بهره می‌گیریم. وی بیان کرد: از مسئولان باشگاه پرسپولیس گناوه که نماینده استان بوشهر در فصل جدید لیگ دسته دوم کشور است، انتظار داریم هرچه زودتر تیم را ببندند و در هیات استان حضور یابند تا با درایت و حمایت مدیران در این دوره حضوری موفق داشته باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید