• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69914
+
-

اقامت پنج ساله اتباع خارجی با سرمایه‌گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اعلام کرد: اتباع خارجی با سرمایه‌گذاری حداقل ۲۵۰ هزار دلار یا معادل آن می‌توانند اقامت پنج‌ساله دریافت کنند.

 به گزارش ایسنا، «یدالهه رحمانی» بیان کرد: با توجه به جلسه هیات وزیران به تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۹۸ و به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور و همچنین به استناد بند ۸ مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در دهم مهر سال ۱۳۹۷ مقرر شد اتباع خارجی با سرمایه‌گذاری حداقل ۲۵۰ هزار دلار اقامت پنج‌ساله دریافت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: تمام سرمایه‌گذاران اتباع خارجی می‌توانند با سپرده‌گذاری بلندمدت و یا سرمایه‌گذاری 250 هزار دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر در بانک‌ها و موسسات اعتباری ایران اقامت پنج‌ساله دریافت کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس عنوان کرد: دریافت اقامت پنج‌ساله به شرط تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی است و پس از تایید، این وزارت خانه مجوز اقامت پنج‌ساله را صادر می‌کند. 

رحمانی با اشاره به تصمیم جلسه هیات وزیران در خصوص اقامت پنج‌ساله اتباع خارجی اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان فارس تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی‌ای را که مشکلاتی در این بخش داشته‌اند شناسایی کند و در اسرع وقت اقدامات لازم را برای حل مشکل اقامت آنها انجام دهد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید